Page 5042 of 6783

Re: POTUS Trump Thread

PostPosted: Tue Feb 13, 2018 8:57 pm
by antoine
God I love journalism what a noble profession

Re: POTUS Trump Thread

PostPosted: Tue Feb 13, 2018 9:02 pm
by Classic Dog Avatar
Fourth estate y'all

Re: POTUS Trump Thread

PostPosted: Tue Feb 13, 2018 9:13 pm
by Pashmina
delgriffith wrote:
Oh no.



I dunno this is pretty common already, at least people would be able to go home and see their family

Re: POTUS Trump Thread

PostPosted: Tue Feb 13, 2018 9:18 pm
by john plainman
delgriffith wrote:
Oh no.


Image

Re: POTUS Trump Thread

PostPosted: Tue Feb 13, 2018 9:27 pm
by draw
Norton has described a conceptual prank involving writing and executing a computer program that would output all possible melodies, theoretically providing the opportunity to claim copyright for all music.


Damn, sick prank

Re: POTUS Trump Thread

PostPosted: Tue Feb 13, 2018 9:29 pm
by hbb
Ankh wrote:dunno if anyone cares but since feeding the hungry is my thing i'll make a post...

this proposal is weird and smashing together WIC, SNAP (food stamps), and USDA commodities (typically distributed via food banks) reeks of not understanding how something works. It's like when your grandma assumes your email address is directly connected with your physical desktop. You kinda get why she'd be confused, but...

USDA commodities, which they're proposing creating these boxes out of, are surplus crops. Totally undependable. It's kindof a nice system because farmers get market value from the government for their surplus, and then the hungry get the food via a chain of:
Farmers -> USDA -> Foodbanks -> food pantries, hot meals, shelters, etc -> clients

but yeah, the yield is variable and thus, USDA product only makes up around 20% of the food that a food bank distributes to hunger relief programs (the rest is donated goods from manufacturers and bulk sourced items). The government would have to start paying a lot more to source consistent boxes.

And how the hell would you distribute them? With SNAP, people sign up at Job & Family Services, get a card in the mail, and go to the store. Sometimes I do direct distribution of grant-funded boxes, and last week it took a staff of 4 of us all day to distribute 100 boxes in a low-income high-rise (densely populated) of seniors (who are mostly at home). Can't imagine the manpower to get boxes to rural working people

tbh i don't know shit about WIC



Thanks for posting this, Ankh . I was just standing there thinking about this and realized I know a bunch of stuff now I didn’t this morning thanks to you making the effort. Unless you were making it all up :?

Re: POTUS Trump Thread

PostPosted: Tue Feb 13, 2018 9:35 pm
by tgk

Re: POTUS Trump Thread

PostPosted: Tue Feb 13, 2018 10:09 pm
by avenue
Image


jeeeeee-sus

Re: POTUS Trump Thread

PostPosted: Tue Feb 13, 2018 10:14 pm
by Barthes Starr
draw wrote:
Norton has described a conceptual prank involving writing and executing a computer program that would output all possible melodies, theoretically providing the opportunity to claim copyright for all music.


Damn, sick prank


a guy at MIT did this a while ago with 'prior art' to underscore the inane and easily exploitable nature of the patenting process
http://allpriorart.com/

Re: POTUS Trump Thread

PostPosted: Tue Feb 13, 2018 10:26 pm
by WAC

Re: POTUS Trump Thread

PostPosted: Tue Feb 13, 2018 10:35 pm
by tgk

Re: POTUS Trump Thread

PostPosted: Tue Feb 13, 2018 10:39 pm
by Frank
tgk wrote:


LOL

Re: POTUS Trump Thread

PostPosted: Tue Feb 13, 2018 10:39 pm
by palmer eldritch
I also love paying hundreds of thousands of dollars of hush money to folks in my free time

Re: POTUS Trump Thread

PostPosted: Tue Feb 13, 2018 10:39 pm
by Klint
Movin’ fast, this thread

Re: POTUS Trump Thread

PostPosted: Tue Feb 13, 2018 10:41 pm
by Klint
FUCK

Re: POTUS Trump Thread

PostPosted: Tue Feb 13, 2018 10:42 pm
by Robo-Chachi
“Hmmm, yes. Hmmmm. This seems...not good.”

Re: POTUS Trump Thread

PostPosted: Tue Feb 13, 2018 10:43 pm
by Robo-Chachi
Oh, great!

Re: POTUS Trump Thread

PostPosted: Tue Feb 13, 2018 10:45 pm
by Pops Freshenmeyer
that’s a lot of stormy daniel’s memorabilia

Re: POTUS Trump Thread

PostPosted: Tue Feb 13, 2018 10:46 pm
by Feech La Manna
Mikey's face in that picture is perfect

Re: POTUS Trump Thread

PostPosted: Tue Feb 13, 2018 10:49 pm
by Feech La Manna
"Will you take a personal check? Please don't cash until Monday. Stormy, thanks."

Re: POTUS Trump Thread

PostPosted: Tue Feb 13, 2018 10:50 pm
by KALM
"it's a pornography payment. i was buying pornography."

Re: POTUS Trump Thread

PostPosted: Tue Feb 13, 2018 10:50 pm
by inspectorhound
avenue wrote:Image


jeeeeee-sus

lol bye

Re: POTUS Trump Thread

PostPosted: Tue Feb 13, 2018 10:51 pm
by Feech La Manna
The memo line said "10,000 pornographies"

Re: POTUS Trump Thread

PostPosted: Tue Feb 13, 2018 10:51 pm
by delgriffith
Pretty sure Mike Cohen is lying?

Re: POTUS Trump Thread

PostPosted: Tue Feb 13, 2018 10:54 pm
by Feech La Manna
Nah he just doesn't give a shit about $130,000 because that's how freaking cool he is

Re: POTUS Trump Thread

PostPosted: Tue Feb 13, 2018 10:59 pm
by Pops Freshenmeyer
Trump definitely at some point gave Cohen 130 grand in a briefcase with a big dollar sign on it

Re: POTUS Trump Thread

PostPosted: Tue Feb 13, 2018 11:00 pm
by palmer eldritch


wtf is going on tonight

Re: POTUS Trump Thread

PostPosted: Tue Feb 13, 2018 11:01 pm
by delgriffith
palmer eldritch wrote:

wtf is going on tonight

Infrastructure week?

Re: POTUS Trump Thread

PostPosted: Tue Feb 13, 2018 11:03 pm
by mcwop23
get on your resignation pants

Re: POTUS Trump Thread

PostPosted: Tue Feb 13, 2018 11:06 pm
by Classic Dog Avatar
palmer eldritch wrote:I also love paying hundreds of thousands of dollars of hush money to folks in my free time


"you can't take it with you"