Page 207 of 239

Re: Animal Crossing: New Horizons - Friends helping Friends!

PostPosted: Tue Jun 30, 2020 9:39 am
by thrillionaire
came to wreck wrote:ill take lucky cat and shellfish pochette if possible please!


sent!

Re: Animal Crossing: New Horizons - Friends helping Friends!

PostPosted: Tue Jun 30, 2020 9:40 am
by thrillionaire
btw guys, i've got every diy that comes from a villager or a bottle now, so 100% of mine will be spare going forward. expect a lot more giveaways. i'm also on the hunt for stuff for friends always, haha

Re: Animal Crossing: New Horizons - Friends helping Friends!

PostPosted: Tue Jun 30, 2020 10:32 am
by came to wreck
wow, #goals. thanks for sending!

Re: Animal Crossing: New Horizons - Friends helping Friends!

PostPosted: Tue Jun 30, 2020 12:08 pm
by That Demon Life
Unome are you still looking for that brown trash can? I have two trash cans and don't need two (the other one is different, but whatever). You can have it. I don't know how to send stuff but I have you as a friend (either JJ or KC).

Re: Animal Crossing: New Horizons - Friends helping Friends!

PostPosted: Tue Jun 30, 2020 12:10 pm
by That Demon Life
It's the brown garbage bin I think (the big one that looks more rectangular).

Re: Animal Crossing: New Horizons - Friends helping Friends!

PostPosted: Tue Jun 30, 2020 2:20 pm
by unome
That Demon Life wrote:It's the brown garbage bin I think (the big one that looks more rectangular).


I’m KC of Booland :) I think you have to visit someone’s island before you can send them stuff. I have the brown bin, just got it the other day, thank you tho!

Ohhhh man, so sad I missed out on lucky cat! If you get another, can you send it my way, thrill?

Re: Animal Crossing: New Horizons - Friends helping Friends!

PostPosted: Tue Jun 30, 2020 3:15 pm
by Milquetoaster Strudels
Opened up my gates if anyone wants to stop by for free swag. Got hundreds of items on my SE beach I'll be dumping in the next day, so please come peruse :)

Re: Animal Crossing: New Horizons - Friends helping Friends!

PostPosted: Tue Jun 30, 2020 6:24 pm
by unome
I’ll probably do a mega giveaway tomorrow night if JJ streams. Got tons of color variants lately using Nookazon. Not many people seem interested in exchanging wishlist items any more, so gotta get my swag in somehow!

Re: Animal Crossing: New Horizons - Friends helping Friends!

PostPosted: Tue Jun 30, 2020 6:28 pm
by Kiki
Thanks Thrill!

Val I don’t have anything on that list you posted but I wanna know what that bus stop/stop sign looking thing that’s white with an orange bird on it is!!

Re: Animal Crossing: New Horizons - Friends helping Friends!

PostPosted: Tue Jun 30, 2020 7:33 pm
by unome
Kiki wrote:Thanks Thrill!

Val I don’t have anything on that list you posted but I wanna know what that bus stop/stop sign looking thing that’s white with an orange bird on it is!!


It’s the gas station sign from AC pocket camp. Lemme see if I can order another one, if so, I’ll send it to you.

The list I posted is hard to find items that I’ve gotten recently through trading at Nookazon. If you want any of them, just send me one item off my wishlist on first post (doesn’t have to be of equal value, anything will do!). Then tell me which item you want and I’ll send it.

All the other stuff I’ve gotten like color variants I’m giving away for free like always <3

Re: Animal Crossing: New Horizons - Friends helping Friends!

PostPosted: Tue Jun 30, 2020 9:32 pm
by crime
my gates are open, take these fruits.

Re: Animal Crossing: New Horizons - Friends helping Friends!

PostPosted: Tue Jun 30, 2020 9:41 pm
by Alice
I am starting up my stream and uhhh idk what I'll get done tonight, if anything! http://twitch.tv/pink_jjs

Re: Animal Crossing: New Horizons - Friends helping Friends!

PostPosted: Tue Jun 30, 2020 9:41 pm
by That Demon Life
I have an orange island and also have gotten apples, pears and coconuts. I've been to like 50 nook islands at least and still no peaches or cherries. Wtf?

Re: Animal Crossing: New Horizons - Friends helping Friends!

PostPosted: Tue Jun 30, 2020 10:29 pm
by unome
That Demon Life wrote:I have an orange island and also have gotten apples, pears and coconuts. I've been to like 50 nook islands at least and still no peaches or cherries. Wtf?


Want me to send you some?

Re: Animal Crossing: New Horizons - Friends helping Friends!

PostPosted: Wed Jul 01, 2020 6:14 pm
by That Demon Life
unome wrote:
That Demon Life wrote:I have an orange island and also have gotten apples, pears and coconuts. I've been to like 50 nook islands at least and still no peaches or cherries. Wtf?


Want me to send you some?


That would be lovely!

Re: Animal Crossing: New Horizons - Friends helping Friends!

PostPosted: Wed Jul 01, 2020 6:28 pm
by Kiki
Past couple days I’ve been doing a mega nuts wetland area for my water villagers.

Re: Animal Crossing: New Horizons - Friends helping Friends!

PostPosted: Wed Jul 01, 2020 7:15 pm
by an otter
man i wanna see that when you're happy with it

Re: Animal Crossing: New Horizons - Friends helping Friends!

PostPosted: Wed Jul 01, 2020 8:37 pm
by unome
Kiki wrote:Past couple days I’ve been doing a mega nuts wetland area for my water villagers.


That sounds awesome! Can’t wait to see it!

Last night I added a tiny road for the model campers to cruise down, and also made a cave. They both turned out pretty cute!

Don’t forget everyone, I’m doing a HUGE giveaway tonight on Alice/jj’s stream!!! All new stuff from trading on Nookazon, so if you’re into being a completionist then I highly recommend you stop by!

Re: Animal Crossing: New Horizons - Friends helping Friends!

PostPosted: Wed Jul 01, 2020 8:39 pm
by came to wreck
now that i finally grew blue roses im redesigning my entire island and getting overwhelmed af lol

also got clay moving in for a first-5-villager kid cat

july brought a lot of new bugs

Re: Animal Crossing: New Horizons - Friends helping Friends!

PostPosted: Wed Jul 01, 2020 8:52 pm
by unome
That Demon Life wrote:
unome wrote:
That Demon Life wrote:I have an orange island and also have gotten apples, pears and coconuts. I've been to like 50 nook islands at least and still no peaches or cherries. Wtf?


Want me to send you some?


That would be lovely!


What is your in game name and island name?

Re: Animal Crossing: New Horizons - Friends helping Friends!

PostPosted: Wed Jul 01, 2020 9:12 pm
by Kiki
Oh man I didn’t mean to hype it so much lol. But yeah I will open once complete. Got a lot to shuffle round still.

Ctr, I love Clay!

Re: Animal Crossing: New Horizons - Friends helping Friends!

PostPosted: Wed Jul 01, 2020 9:29 pm
by That Demon Life
unome wrote:
That Demon Life wrote:
unome wrote:
That Demon Life wrote:I have an orange island and also have gotten apples, pears and coconuts. I've been to like 50 nook islands at least and still no peaches or cherries. Wtf?


Want me to send you some?


That would be lovely!


What is your in game name and island name?


Coop is my name. HearWalk is my island.

Re: Animal Crossing: New Horizons - Friends helping Friends!

PostPosted: Wed Jul 01, 2020 9:40 pm
by Alice
Super excited for this giveaway in a lil bit. I'm starting up the stream and will be tinkering around on my island for a bit 'til Booland is opened up. Come chill! :3

http://twitch.tv/pink_jjs

Re: Animal Crossing: New Horizons - Friends helping Friends!

PostPosted: Wed Jul 01, 2020 10:55 pm
by unome
Coop, you gotta visit my island so I can send you stuff! Won’t let me :(

Giveaway starts in 5-10 minutes!!!

Re: Animal Crossing: New Horizons - Friends helping Friends!

PostPosted: Wed Jul 01, 2020 11:17 pm
by unome
Dodo code is 0V6DB! Come on over!

Re: Animal Crossing: New Horizons - Friends helping Friends!

PostPosted: Wed Jul 01, 2020 11:39 pm
by unome
Coop take all the fruit from the trees that you want!

Re: Animal Crossing: New Horizons - Friends helping Friends!

PostPosted: Wed Jul 01, 2020 11:50 pm
by That Demon Life
unome wrote:Dodo code is 0V6DB! Come on over!


My girlfriend is visiting from our island. Thanks!

Re: Animal Crossing: New Horizons - Friends helping Friends!

PostPosted: Wed Jul 01, 2020 11:51 pm
by That Demon Life
unome wrote:Coop take all the fruit from the trees that you want!


I let her know. Thanks again!

Re: Animal Crossing: New Horizons - Friends helping Friends!

PostPosted: Thu Jul 02, 2020 12:02 am
by That Demon Life
Man, your island is beautiful.

Re: Animal Crossing: New Horizons - Friends helping Friends!

PostPosted: Thu Jul 02, 2020 12:03 am
by unome
That Demon Life wrote:Man, your island is beautiful.


Thank you!!